Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Het Woon- en Zorgbedrijf van Wervik investeert in zijn personeel
Op vandaag zijn we de grootste werkgever op het Werviks grondgebied.
Begin 2019 onderging het Woon- en Zorgbedrijf Wervik een audit door Investors In People België op basis van een online-enquête bij het voltallige personeel, diverse interviews bij medewerkers en een documentenaudit. Daarnaast werd het directiecomité nauw betrokken om de huidige stand en de te behalen doelen concreet vorm te geven.
Investors In People België analyseerde de enquête, de interviews en de huidige werking binnen het nieuwe Woon- en Zorgbedrijf. Met trots mogen we meedelen dat het Woon- en Zorgbedrijf zich een Investors In People-onderneming mag noemen.
Het behalen van dit label is echter geen eindpunt, we werken verder aan de optimalisatie van onze werking en zullen alles in het werk stellen om de verbeterpunten aan te pakken zodat we nog beter kunnen investeren in ons personeel.
Bij Woon- en Zorgbedrijf Wervik zetten we ons elke dag in voor kwaliteitsvolle zorg en ondersteuning van ouderen en kwetsbare doelgroepen. Samen met het lokaal bestuur bouwen we aan een warme, inclusieve samenleving. Als financieel deskundige ben jij een onmisbare schakel in dit verhaal. Je werkt mee aan een gezonde financiële basis die onze maatschappelijke missie mogelijk maakt.
Ben jij een cijferkraker met een hart voor zorg en welzijn? Wil je jouw financiële expertise inzetten voor een organisatie die écht het verschil maakt in het leven van mensen? Dan ben jij misschien wel de financieel deskundige die wij zoeken!
Als financieel deskundige ben je een sleutelfiguur binnen onze organisatie. Je combineert technische expertise met maatschappelijke betrokkenheid en werkt nauw samen met de financieel beheerder. Je taken zijn gevarieerd, uitdagend en van groot belang voor het welzijn van onze stad.
Boekhouding & facturatie
Je beheert de algemene boekhouding volgens het BBC-principe.
Je verwerkt en controleert facturen, stelt betaallijsten op en beheert rekeninguittreksels.
Je staat in voor de facturatie van uiteenlopende diensten zoals woonzorg, huisvesting en landbouwpachten.
Betalingen & bestellingen
Je zorgt voor een vlotte afhandeling van bestellingen, betalingen, steundossiers en lonen.
Je voert kasverrichtingen uit en plaatst een tweede handtekening waar nodig.
Strategische ondersteuning
Je ondersteunt de financieel beheerder bij budgetten, meerjarenplanning, verzekeringen en de jaarrekening.
Je neemt taken over bij diens afwezigheid.
Rapportering & controle
Je levert financiële inzichten aan diensthoofden en het bestuur.
Je werkt actief mee aan interne en externe controles.
Data selectieprocedure
Schriftelijke proef: dinsdag 30 september om 18 uur
Mondelinge proef: woensdag 15 oktober voormiddag.
Locatie wordt later meegedeeld.
Je beschikt over een bachelordiploma in de richting financiën, economie, boekhouding, bedrijfsmanagement of bedrijfsbeheer of hiermee gelijkgesteld.
Ervaring met boekhouding en/of overheidsfinanciën is een troef.
Je werkt nauwkeurig, discreet en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Je bent zelfstandig, maar ook een echte teamspeler
Een functie met maatschappelijke meerwaarde: jouw werk maakt écht het verschil.
Een stabiele en mensgerichte werkomgeving met ruimte voor initiatief.
Opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.
Een aantrekkelijk loonpakket volgens de barema’s van de publieke sector.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier