Coördinator/directeur Woonzorg (thuiszorgdiensten)

in Wervik

;

Het Woon- en Zorgbedrijf van Wervik investeert in zijn personeel

Op vandaag zijn we de grootste werkgever op het Werviks grondgebied.

Begin 2019 onderging het Woon- en Zorgbedrijf Wervik een audit door Investors In People België op basis van een online-enquête bij het voltallige personeel, diverse interviews bij medewerkers en een documentenaudit. Daarnaast werd het directiecomité nauw betrokken om de huidige stand en de te behalen doelen concreet vorm te geven.

Investors In People België analyseerde de enquête, de interviews en de huidige werking binnen het nieuwe Woon- en Zorgbedrijf. Met trots mogen we meedelen dat het Woon- en Zorgbedrijf zich een Investors In People-onderneming mag noemen.

Het behalen van dit label is echter geen eindpunt, we werken verder aan de optimalisatie van onze werking en zullen alles in het werk stellen om de verbeterpunten aan te pakken zodat we nog beter kunnen investeren in ons personeel.

https://www.wzbwervik.be/

Wij zoeken een enthousiaste coördinator/directeur Woonzorg

Ben jij een enthousiaste en ervaren professional met een passie voor ouderen- en thuiszorg? Wil jij een sleutelrol spelen in het zorgveld van Wervik? Lees dan zeker verder!

Functieomschrijving

Als Coördinator/directeur Woonzorg ben jij de motor achter alle thuiszorgdiensten van het Loket Wonen en Zorg. Je zorgt ervoor dat de inwoners van Wervik de best mogelijke thuiszorg en ondersteuning ontvangen. Daarnaast stuur je het lokaal dienstencentrum De Spie aan.

Onze diensten

Ontdek onze diensten via de website of klik hieronder:

Diensten aan huis

Huisvesting

Groepswonen

LDC De Spie

Wat verwachten we van jou?

  • Ervaring: Minstens 2 jaar relevante werkervaring; bij voorkeur met onze doelgroep (65+'ers).

  • Affiniteit: Interesse in thuiszorgdiensten, woningverhuur, groepswonen, lokaal dienstencentrum, of de bereidheid om je hierin te verdiepen.

  • Leiderschap: Je hebt de vaardigheden om een team aan te sturen en te motiveren.

  • Projectmanagement: Enthousiast en gedreven in het werken aan en uitvoeren van projecten.

  • Administratie: Sterk in administratieve taken en projectuitwerking

  • Opleiding: Je beschikt minstens over een bachelordiploma of masterdiploma

Wat mag je van ons verwachten?

  • Contract: Voltijds contract van onbepaalde duur (contractueel)

  • Vergoeding: Salaris volgens wettelijke barema's en volgens diploma

    • B4-5 (begin- en eindmaandwedde geïndexeerd op 01-09-2024: 3.597,88 euro – 5.635,23 euro)indien bachelordiploma

    • A1a-A3a (begin- en eindmaandwedde geïndexeerd op 01-09-2024: 3.788,61 euro – 6.666,91 euro) indien masterdiploma

  • Extralegale voordelen: Maaltijdcheques (8 euro/voltijdse dag), ecocheques, fietsvergoeding, fietslease, hospitalisatieverzekering, aansluiting GSD-V ...)

  • Uurrooster: Flexibel glijtijdsysteem (zelf werkuren bepalen, rekening houdend met de dienst)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?